Grafično oblikovanje spletnih strani zahteva veliko izkušenj s takšnim delom ter veliko znanja glede spletnega znanja, ki ga je treba nenehno nadgrajevati. Trendi na področju spletnega dizajna se namreč zelo hitro spreminjajo, zato jih mora vsak oblikovalec spremljati in poznati. V zadnjih nekaj letih se je na področju spletnega dizajna uveljavil tudi tako imenovani responsive dizajn, ki je posledica tega, da ljudje po spletu vedno pogosteje ne brskajo le preko računalnikov, ampak tudi preko drugih naprav – predvsem tablic in telefonov. Temu mora biti prilagojeno tudi grafično oblikovanje spletnih strani.
Sicer pa mora to v prvi vrsti poskrbeti za to, da je spletna stran pregledna in da so vse pomembne informacije na njej jasno izpostavljene. Dobro je tudi, če se izbira barv za stran ujema s CGP-jem podjetja oziroma logotipom. Če tega še nimate izdelanega, je izdelava ali prenova internetne strani pravi trenutek za to. Prav tako je pravi trenutek za to, da logotip spremenite, v kolikor je ta zastarel ali z njim niste več zadovoljni.
Predvsem pa je treba dobro razmisliti, kakšna bo vsebina spletne strani. Ta mora biti v prvi vrsti takšna, da je na njej tisto, kar zanima vaše potencialne stranke. Prav tako pa mora biti temu prilagojeno tudi grafično oblikovanje spletnih strani. Pri tem je seveda vsekakor pomembno, da je dizajn všeč vam in ustreza vašim zahtevam, enako ali še bolj pomembno pa je, da ustreza okusu in potrebam vaših obiskovalcev – tistih, ki jih skušate prepričati v to, da pri vas opravijo nakup ali naročijo določeno storitev.
K temu lahko močno pripomorejo prav vsi elementi spletne strani oziroma tudi to, kako je ta oblikovana. Kakovostno, sodobno in privlačno oblikovana internetna stran, je predpogoj za to, da se bodo obiskovalci na njej zadržali dalj časa in si ogledali njeno vsebino oziroma to, kar ponujate. Zato je še kako pomembno, da poskrbite za dober dizajn oziroma da najdete oblikovalca, ki bo poskrbel za to.
Sicer pa mora to v prvi vrsti poskrbeti za to, da je spletna stran pregledna in da so vse pomembne informacije na njej jasno izpostavljene. Dobro je tudi, če se izbira barv za stran ujema s CGP-jem podjetja oziroma logotipom. Če tega še nimate izdelanega, je izdelava ali prenova internetne strani pravi trenutek za to. Prav tako je pravi trenutek za to, da logotip spremenite, v kolikor je ta zastarel ali z njim niste več zadovoljni.