tor. Jun 28th, 2022

PPC oglaševanje? Google vsak dan obdela več kot 3,5 milijarde iskanj, veliko od tega se prikaže kot oglas v Google ads-ih. Kako torej doseči, da bo vaša blagovna znamka opazna in bo izstopala od konkurence? 

PPC oglaševanje (pay per click) in SEO (search engine optimization) na Google Ads sta dve najbolj uporabni metodi trženja z iskalniki za povečanje prometa in ustvarjanje prodaje. Predvsem pri začetnikih, v svetu digitalnega marketinga, še vedno prihaja do napačnega razumevanja, kaj sploh sta SEO in PPC oglaševanje, kakšne so njune razlike, ter prednosti in slabosti vsake metode. Ustvarja se mnenje, da želita obe storitvi vsaka zase na trgu ustvariti neko prevlado, posledično pa imata vsaka svoje zagovornike in tudi nasprotnike. Zato se bomo danes posvetili obrazložitvi pojmov, ki jih morate poznati, da lahko pričnete uporabljati PPC oglaševanje.

Kaj je PPC oglaševanje?

Pay per click (PPC) je oglaševalski model, pri katerem plačujete za klike na povezavo do vašega spletnega mesta. Običajno je povezano z oglaševanjem v iskalnikih, kot je Google Ads (prej Google Adwords).

Ne samo Google s svojim Google Ads, danes je tudi večina socialnih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn, Twitter in Quora, PPC oglaševanje sprejela kot svoj glavni poslovni model.

PPC oglaševanje- prednosti

Prinaša hitre rezultate:

Da boste videli prve rezultate SEO, boste morda morali čakati dneve, tedne ali celo mesece. PPC je veliko hitrejši. Rezultate lahko vidite takoj. Cena na klik je odvisna od ključne besede in konkurence. Upoštevajo pa se tudi drugi dejavniki, na primer kakovost vaših naslovov in vsebine.

Omogoča natančno ciljanje:

V PPC oglaševanje se lahko igrate z različnimi vrstami podatkov ( lokacija, demografski podatki in drugo…). Na ta način lahko ciljate točno določeno skupino ljudi, ki jih želite na svojem spletnem mestu, kar PPC oglaševanje precej poceni.

PPC oglaševanje omogoča hitre teste in povratne informacije. Lahko nastavite Google Ads kampanjo, izvedete A/B teste in spremljate rezultate, da ugotovite, kaj deluje in kaj ne.

Zelo hitro lahko povečate doseg vašega oglasa. Vse kar morate narediti je, da plačate več. Obstajata pa dve različni poti do tega. Prva je, da uporabite ciljanje na več različnih ključnih besed. Druga pa, da preprosto povečate svoj dnevni proračun.

PPC je zanesljiv. Ni se vam treba bati nobenih posodobitev Google iskalnika. V svetu PPC so posodobitve vnaprej znane in niso tajne. Prav tako boste natančno vedeli, kaj je dovoljeno in kaj ne.

Direktno cilja na kupce.

Večina klikov, ki jih boste dobili iz PPC oglasov, bo prišla s strani kupcev. Dobro vemo, da ima iskalni promet višje stopnje konverzije. Podobno velja za plačljivo oglaševanje v iskalnem omrežju. Google prikazuje oglase samo, če predvidi, da so pomembni za potencialne stranke.

Slabosti PPC oglaševanja

PPC oglaševanje je lahko tudi pretirano drago. Če ste v panogi z veliko konkurenco, se lahko PPC hitro nerazumno podraži.

Plačate za vsak klik

 Za PPC oglaševanje boste že na začetku kampanje potrebovali denar. Načeloma bi moralo biti tako, da več kot porabite za PPC oglaševanje, več tudi zaslužite. Kalkulacija je precej preprosta. Seveda morate pri tem upoštevati CTR (click through rate). Zelo verjetno je, da boste v prvih mesecih pridelali kar nekaj izgube, ko boste ugotavljali, kako optimizirati oglaševalske akcije. Profit vam bo prinesel samo zelo povečan promet. PPC oglaševanje torej ne zagotavlja prodaje. Za to potrebujete visoke stopnje konverzij.

Hitro postane neučinkovito

Dlje kot vaše kampanje trajajo, manj so učinkovite. Vaši oglasi se ljudem začnejo prikazovati prepogosto. Sporočila oglasov postanejo zastarela. Zato boste neprestano morali ustvarjati nove oglase in obstoječim dodajati svežino, da bodo lahko dolgoročno dosegali pozitivne učinke.

Ni najboljši pristop za grajenje prepoznavnosti blagovne znamke

 Če plačujete za klike, običajno želite prodati. In to hitro. Ko pa uporabnik enkrat od vas kupi izdelek ali storitev, ga je vseeno lažje ponovno ciljati. Za prepoznavnost blagovne znamke je potrebno s strankami vzpostaviti odnos. To pa naredi SEO.

Če želite, da se vaš oglas prikazuje, boste morali upoštevati nekatera pravila. Ne samo v naslovih in ​​opisih, tudi v vsebini. Obstajajo določene niše, v katerih sploh ne morete prikazovati oglasov, nekatere besede pa so prepovedane.

By admin

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.