ned. Apr 21st, 2024

Nastavitev cilja za posamezno oglaševalsko akcijo Google Ads je ključnega pomena, da boste lahko merili svoj uspeh. Ali želite povečati promet na spletno mesto? Ali želite morda povečati prodajo oziroma število konverzij na izvoznem tržišču? Ne glede na to, kaj je vaš cilj, boste na podlagi najboljših podatkov lažje sledili donosnosti naložbe ter sprejemali utemeljene odločitve glede sprememb, ki jih boste izvedli za izboljšanje trženja ter porabe za oglase.

1. Povečanje prometa za spletno mesto

To je pogost cilj podjetij, ki vstopajo na novo tržišče. Osredotočiti bi se morali na povečanje števila klikov ter razmerja med prikazi in kliki, spremljanje ključnih besed ter pregledovanje iskalnih izrazov.

Število klikov ter razmerje med prikazi in kliki lahko povečate z naslednjimi ukrepi:

*ustvarite odlično besedilo za oglase;

*razvrstite skupine oglasov po skupnih temah, izdelkih ali ciljih;

*ustvarite krajše sezname tesno povezanih ključnih besed z vidika teme, da bodo vaši oglasi ustrezni in privlačni za stranke.

Dodatni namigi za ustvarjanje uspešnih besedilnih oglasov

Ustvarite zelo kakovosten promet, tako da vzdržujete dober seznam ključnih besed. Spremljajte uspešnost ključnih besed in odstranite ter zamenjajte tiste, ki niso dovolj uspešne. Če je razmerje med prikazi 1 % ali več, to pomeni da so ključne besede uspešne.

Lahko si ogledate seznam iskanj strank, ki so sprožila vaš oglas v računu, in jih nato dodate kot nove ključne besede. Podobno lahko kot negativne ključne besede dodate tudi iskalne izraze, ki niso ustrezni za vaše podjetje. Na podlagi poročila o iskalnih izrazih programa Google Ads boste lažje razlikovali med splošnim prometom za oglase in ustreznim prometom, ki ga ustvarijo uporabniki, za katere bi želeli, da postanejo vaše stranke.

Negativne ključne besede zagotovijo, da se vaš oglas ali oglaševalska akcija ne prikaže uporabnikom, ki iščejo nekaj, kar vi ne ponujate. Primer: Pri podjetju za prodajo avtomobilov bi za negativno ključno besedo vnesli izraz »vse za dom«, saj želijo, da njihov oglas vidijo ljudje, ki jih zanima nakup avtomobila in ne nekdo, ki išče ploščice za kopalnico. Če dodate negativne ključne besede, bo vaš oglas postal ustrezen za točno tiste ljudi, za katere želite, da najdejo vaše podjetje.

Iskalna poizvedba je natančna beseda ali niz besed, ki jih stranka vnese, ko išče po spletnem mestu iskalnega omrežja. Ključna beseda je beseda ali niz besed, ki jih uporabniki programa Google Ads ustvarijo za dano skupino oglasov za ciljanje oglasov na stranke.

2. Povečanje prodaje in števila konverzij

Konverzija se ustvari, ko nekdo klikne vaš oglas in izvede dejanje na vašem spletnem mestu. To je lahko nakup ali zahteva za več informacij. Povečanje števila konverzij je lahko vaš cilj, če želite uporabiti Google Ads oglaševanje za doseganje prodaje večje količine določenega izdelka na novem tržišču ali spodbujanje ljudi k naročilu storitve.

Najpomembnejši korak, ki ga lahko naredite, da povečate prodajo in število drugih konverzij, je, da se začnete osredotočati na podatke o konverzijah ter posodabljati oglaševalske akcije na podlagi ugotovitev.

Ko boste sledili konverzijam, boste morda ugotovili, da določena ključna beseda ustvari veliko konverzij, druga pa ne. Lahko se odločite, da boste več proračuna za trženje porabili za ključno besedo, ki zagotavlja več konverzij.

Prav tako se morate prepričati, da ciljni URL, ki ga uporabljate za posamezen oglas, stranke usmerja na najustreznejšo stran vašega spletnega mesta. Ta spletna stran se mora ujemati z določenim izdelkom ali storitvijo, ki je izpostavljena v oglasu.

3. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke

Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke naj bo vaš cilj, če ste oglaševalsko akcijo (oglaševanje) Google Ads ustvarili s tem namenom:

  • Želite doseči, da bosta vaš izdelek ali storitev opažena.
  • Uporabnike želite spodbuditi k interakciji z vašo blagovno znamko.
  • Uporabnikom želite ponuditi predogled novega videoposnetka.

4. Izboljšanje donosnosti naložbe (ROI)

Izračun donosnosti naložbe lahko uporabite za primerjavo dveh oglaševalskih akcij, da boste ugotovili, koliko denarja ste z vsako zaslužili. V tem primeru se osredotočite na konverzije. Če želite izboljšati donosnost naložbe, morate najprej začeti meriti konverzije. Ko to storite, lahko ocenite donosnost naložbe, da preverite, ali se denar, ki ga porabite za oglaševanje, pretvarja v dobiček vašega podjetja.

By admin

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja